JOBERA

Skambučių centro paslauga

voip provider call center


Komercinės, pramoninės ir visuomeninės paskirties įmonėms „Jobera“ (call center) siūlo pasinaudoti kokybiška klientų aptarnavimo sistema 24/7, kuri užtikrina skambučių priėmimą bei registraciją.

maxresdefault (1)

UAB „Jobera“ (call center) įvairaus profilio įstaigoms ir organizacijoms siūlo naudotis įmonės Klientų aptarnavimo centru. Ši paslauga užtikrina kokybišką klientų aptarnavimą 24 val. per parą be poilsio dienų, taupo užsakovo pinigus ir laiką, didina užsakovo įmonės veiklos efektyvumą, nereikalauja didelių investicijų. 

„Mūsų įmonė turi įdiegusi Skambučių centrą, kuris naudojamas visoje Lietuvoje. Todėl įvairioms įmonėms ir organizacijoms siūlome naudotis šiuo Skambučių centru, kuris veikia visą parą ir teikia platų paslaugų spektrą: suderintos informacijos teikimą, klientų konsultavimą, įmonės klientų ir partnerių informavimo paslaugas, klientų kokybės numerio aptarnavimą, el. paštu gautų pranešimų administravimą, registracija kompiuterinėje duomenų bazėje, užsakymų ir rezervacijų registravimą, konsultacijas internetu, apklausų vykdymą, kitokio pobūdžio išeinančių ir įeinančių skambučių aptarnavimą“.

Skambučių centro veikimo principas yra paprastas. Užsakovo klientų skambučiai yra peradresuojami į ,,Jobera” (call center) klientų aptarnavimo centrą (IT pagalba peradresuojami skambučiai iš kliento jau turimo kokybės numerio, trumpojo numerio ar kito informacijos teikimo numerio). Užsakovo klientams yra suteikiama atskira linija, pagal kurią skambučių centro konsultantai atskiria, kokiu klausimu ar pageidavimu skambina užsakovo klientai ir koks konkrečiai klientas.

 UAB „Jobera“ (call center) turi įgijęs didelę klientų aptarnavimo patirtį, užtikrina aukščiausią užsakovo klientų aptarnavimo kokybę, siūlome vieną mažiausių kainų rinkoje, nereikalauja didelių investicijų, esamiems klientams visos paslaugos teikiamos iš vienų rankų, o klientai aptarnaujami lietuvių, anglų ir rusų kalbomis.

Klientų aptarnavimo centro (call center) paslaugomis gali naudotis įvairaus profilio įmonės: mažmeninės ir didmeninės prekybos atstovai, internetinės mažmeninės ir didmeninės prekybos atstovai, finansinių paslaugų įmonės, draudimo kompanijos, plataus vartojimo prekių gamybos atstovai, apgyvendinimo ir maitinimo įstaigos, renginių organizavimo kompanijos, pramoginės, meninės ir poilsio organizavimo veiklos įmonės, sporto ir sveikatingumo paslaugų įmonės, keleivių gabenimo, transporto ir logistikos kompanijos, reklamos ir žiniasklaidos įmonės, elektros, vandens, dujų, šildymo, atliekų tvarkymo įmonės, transporto priemonių remonto ir aptarnavimo įmonės, valstybinės įmonės ir institucijos.

UAB „Jobera“ (Call center) Klientų aptarnavimo centras teikia papildomai šias paslaugas:

–  Telemarketingo paslauga,

–  Klientų paieška,

–  Apklausų paslauga,

– SMS paslauga.

Savo kompetenciją grindžiame  profesionalumu aptarnaujant įeinančius ir išeinančius skambučius. Dirbant vadovaujamės pačiais moderniausiais darbo metodais, drąsiai investuojame į darbuotojų mokymus ir laisvalaikį bei pažangiausias programinės įrangos technologijas.

ĮRANGA

Naudojama profesionali skambučių valdymo programinė įranga leidžia aptarnauti klientus įvairiais media kanalais, naudojant bendrą užklausų (skambučių, el. pašto, sms, „chat“) maršrutizavimo mechanizmą. Efektyviai skirstyti  žmogiškuosius resursus ir optimizuoti darbo procesus, numatant skambučių paskirstymo algoritmus, kad užtikrinti aukščiausius kokybinius rodiklius. 

ĮGYVENDINTI PROJEKTAI

download   images

Norintieji užsisakyti Klientų aptarnavimo centro paslaugas, tai gali padaryti el. paštu direktorius@jobera.lt arba tiesiogiai paskambinę Klientų aptarnavimo grupės vadovui.

handshake Mes prisiimame atsakomybę už savo darbą!
 

Jūsų įmonės pavadinimas (būtina)

Kontaktinis asmuo (būtina)

Jūsų el. pašto adresas (būtina)

Kokia paslauga domina / tema

Jūsų Klausimas