JOBERA

Pilnas personalo valdymas

Darbo santykių administravimas (angliškai Payroll) yra atrinktų darbuotojų įdarbinimas Jobera LT, darbo santykių ir darbo užmokesčio administravimas.

Ši paslauga skirta įmonėms norinčioms taupyti laiką ir orientuotis į pagrindinę įmonės veiklą. Perduodant darbo santykių administravimą žmogiškų išteklių profesionalams užtikrinama, kad įmonės personalo valdymas bus vykdomas vadovaujantis naujausiais darbo teisės ir mokestinės aplinkos reikalavimais, o klientų darbuotojai visada gaus išsamią ir profesionalią konsultaciją personalo valdymo klausimais.

Darbo santykių administravimo privalumai:

  • Paprastas administravimas (darbuotojų užsakymas/atsisakymas/sąskaita);
  • Darbo jėgos lankstumas esant apribotam etatų skaičiui įmonėje;
  • Mažesnis personalo ir apskaitos specialistų kiekis įmonėje;
  • Konsultacijos ir patarimai darbo teisės, žmogiškųjų išteklių valdymo srityse.

Pasirūpinsime personalo organizavimu, darbo laiko apskaitos, kitų dokumentų tvarkymu, darbuotojų motyvavimu. Įvertintsime įmonės personalo valdymo efektyvumą.

 

Ši paslauga teikiama, kai „nuomojami” vienas, keli ar keliasdešimt darbuotojų. Jums nereikės rūpintis personalo organizavimu, darbo laiko apskaitos ir kitų dokumentų tvarkymu, darbuotojų motyvavimu ir kitais susijusiais klausimais

Mes taip pat galime įvertinti, kaip efektyviai yra valdomas personalas Jūsų įmonėje.

handshake Mes prisiimame atsakomybę už savo darbą!

Jūsų įmonės pavadinimas (būtina)

Kontaktinis asmuo (būtina)

Jūsų el. pašto adresas (būtina)

Kokia paslauga domina / tema

Jūsų Klausimas